A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a www.handimade.hu webáruházat üzemeltető Balázs Andrea EV. (továbbiakban: Szolgáltató/Eladó), és a Szolgáltató által a https://handimade.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél/Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Szolgáltatói adatok
Cégnév: Balázs Andrea EV.
Székhely: 2440 Százhalombatta Lehel utca 92.
Adószám: 55501848-1-33
Szerződés nyelve: magyar
Számlaszám: 11773425-04038959
Elektronikus ügyfélszolgálat: info@handimade.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: 06302033880 (hívható: hétköznapokon 9-17 óráig)
A honlap tárhelyszolgáltatójának adatai:
Cégnév: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Levelezési cím: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14
E-mail cím: support@tarhely.eu
Telefonszám: +36 1 789-2-789
A szerződés:
A megrendelés elküldésével és visszaigazolásával szerződés jön létre a Szolgáltató (Soapbox webáruház Üzemeltetője), mint Eladó és a megrendelő, mint Ügyfél között. A szerződés nyelve magyar. A szerződés ráutaló magatartás útján kerül megkötésre. Tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető a vevő számára is.
A Szolgáltató köteles az Ügyfél által megrendelt és az Eladó által visszaigazolt termékeket a megrendelőlapon megjelölt magyarországi szállítási címre eljuttatni a megadott szállítási határidőn belül. A megrendelés beérkeztének automatikus visszaigazolása nem jelenti a megrendelés visszaigazolását. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az Eladó a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 8 napon belül.
A Vevő köteles az általa megjelölt címre kiszállított termékeket átvenni és a vételárat, ill. szállítási díjat a futár részére készpénzben kifizetni, amennyiben nem banki átutalással történt a fizetés. Amennyiben a rendelés ellenértéke előreutalás választása esetén 3 napon belül nem érkezik meg az Eladó által megadott számlaszámra, az Eladó jogosult a megrendelés törlésére.
Eladó jogosult a megrendelést visszautasítani, amennyiben a rendelt áru értéke nem éri el a szállítási költség mértékét, és a rendelés teljesítése egyértelműen gazdaságtalan és/vagy kockázatos lenne (pl. rendkívül kis értékű, de törékeny áru).
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, fogyasztói árak
Webáruházunkban környezetbarát háztartási termékeket vásárolhat, melyekkel csökkentheti a háztartási hulladékot, lecserélheti az egyszer használatos termékeket környezettudatos, tartós megoldásokra.
A megjelenített termékek online, házhoz szállítással valamint csomagpontra történő szállítással rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
Házhoz szállítás díjszabása
A szállítási költség előre utalással vagy online bankkártyás fizetés esetén, súlytól függetlenül bruttó 1490 Ft. 18.000 forint feletti rendelését ingyen szállítjuk ki.
Csomagolási költséget nem számítunk fel.
Foxpost csomagpontokra történő szállítás díjszabása
Csomagpontokra történő szállítási költség előre utalással, vagy pedig utánvéttel történő fizetés esetén, súlytól függetlenül bruttó 890 Ft. 15.000 forint feletti rendelését ingyen szállítjuk csomagautomatába.
A megrendelt termék szállítási díjának fizetési módja
Utánvétes csomagpontra történő szállítás esetében a csomagautomatánál kell megfizetni a csomag értéket, és csak azután lesz lehetősége a Vevőnek átvenni a csomagot. Ebben az esetben csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!
Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, bankkártyával (Barion) vagy pedig átutalásos fizetéssel. Ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb és a futárnak nem kell fizetni.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát vagy a csomag tartalmazza, vagy elektronikusan küldi (e-számla) az Eladó a Vevő által megadott e-mail címre (környezetkímélőbb).
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a termékeken észlelt sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.
Házhoz szállítási információk
Webáruházunk megrendeléseit a Foxpost futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók! A Futárszolgálat e-mailben és SMS-ben is tájékoztatja a Vevőt, a pontos kiszállítási idővel kapcsolatban. Az SMS-ben megadott 2 órás intervallumban történik meg a kézbesítés. Az SMS tartalmazza a futár telefonszámát és az utánvét összegét is. Az E-mail értesítésben szereplő linken keresztül a címzett módosíthatja a kiszállítás napját, vagy pedig a kiszállítási címet. A Vevőnek lehetősége van nyomon követnie a csomagját, az e-mailben kapott linken keresztül.
Fontos!
Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban.
Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.
Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására!
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.
Rendelési információk
A Webáruházunkban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció. Adatait bizalmasan kezeljük. (Lásd: Adatkezelési tájékoztató.)
A webáruházban magyarországi kézbesítési címre lehet rendelést leadni. Amennyiben külföldre szeretne rendelni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a handimade.hu@gmail.com e-mail címen.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig. Rendelés leadására a nap 24 órájában lehetőség van. Amennyiben az a munkaidőn kívül történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre átutalás esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított 1-5 munkanap. A csomag feladásáról és várható érkezési időpontjáról vásárlóinkat külön e-mailben tájékoztatjuk.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A termékek ára a megjelölt kiszerelésre vonatkozik, attól függetlenül, hogy a termékképen mennyi darab szerepel.
Kivételes esetben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Rendelés menete
1.A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosárba” gomb megnyomásával helyezze a kosárba.
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a jobb fölső sarokban lévő „Kosár” gombra és ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméke(ke)t és azok darabszámát. Ha szükséges, itt módosíthatja megrendelését. Beállíthatja a kívánt mennyiséget, az ,,X” ikonra kattintva pedig kiveheti a terméket a kosarából.
Ha van kuponkódja, azt itt érvényesítheti.
4. A „Pénztár” gombra kattintva kiválaszthatja ill. módosíthatja a számlázási és a szállítási címét. Itt írhat rövid megjegyzést is megrendeléséhez. Itt választhatja ki a szállítási módot, valamint a fizetési módot is (pl. utánvétes szállításhoz utánvétes fizetés).
7. A fölső navigációs sorban bármikor visszatérhet az előbbi pontokhoz.
8. Végül kérjük, erősítse meg a rendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva.
9. Webáruházunk visszaigazoló e-mailt küld megrendeléséről.
Tájékoztatás a fogyasztót/vásárlót megillető jogérvényesítés feltételeiről
Szavatosság, jótállás
Az Ön által megrendelt termékekre kellékszavatosságot vállalunk. A szavatossági jog alapján webáruházunk felelősséget vállal azért, hogy teljesítéskor – mind mennyiségileg, mind minőségileg – hibátlan terméket ad át Önnek, mint fogyasztónak/vásárlónak. Ha a megrendelt áru hibás vagy a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Ehhez kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal. Ha a csere lehetőségét nem kívánja igénybe venni, az áru vételárát visszatérítjük Önnek.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagoláson ill. a termékeken esetlegesen észlelt sérülés (nagyobb szakadás, ázás, stb.) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.
Elállási jog gyakorlása
Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárló a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.
Elállási jog
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Csak olyan termékeket tudunk visszavenni, amelyeknek állapota hibátlan, ételcsomagolók esetében pedig csak olyan terméket, amelyik nem használt.
Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (2440 Százhalombatta Lehel utca 92.
email: info@handimade.hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozatmintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Az elállás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, kivéve a fuvarozási költséget. A visszatérítés során az eredeti ügylettől függetlenül, banki átutalással történő fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten ragaszkodik; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Natúrkozmetikai alapanyagokat (a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § e) pontja értelmében) kizárólag bontatlan csomagolásban áll módunkban visszavenni.
Elállási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Balázs Andrea e.v. 2440 Százhalombatta Lehel utca 92. email: info@handimade.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:
Panaszkezelés (fogyasztói jogvita)
Felhívjuk Tisztelt Vásárlóink figyelmét, hogy panaszaik közlésére Webáruházunk adatainál megjelölt elektronikus ügyfélszolgálati és telefonos ügyfélszolgálati elérhetőségeken van mód.
A panasz közlése történhet szóban vagy írásban.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és szükség szerint orvosoljuk. Ha a vásárló/fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel a jogszabályban előírt tartalmi elemekkel és annak egy másolati példányát a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a beérkezését követően harminc napon belül írásban, érdemben megválaszoljuk és intézkedünk annak közlése iránt.
Az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül kötelesek vagyunk írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panasz elutasítása estén álláspontunkat kötelesek vagyunk megindokolni.
Amennyiben a fogyasztó a jogvita megoldásával nem ért egyet lehetőség van a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni.
A békéltető testületek elérhetőségeiről részletesen a www.bekeltetes.hu oldalon tájékozódhat.
Adatvédelem
A weboldal használatát az Üzemeltető nem köti regisztrációhoz. A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció. Az adatszolgáltatás minden esetben önkéntes.
Az adatvédelemmel és adatkezeléssel kapcsolatos teljes körű tájékoztatást az Üzemeltető honlapján elérhető Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.
Egyebek
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv., a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv., fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26) Korm. rendelet, 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a felhasználó/vásárló elfogadja az Üzemeltető Általános szerződési feltételeit, továbbá az Adatkezelési tájékoztatót.
Százhalombatta, 2021.05.06.